Pomidory i oregano czynia potrawe wloska, wino i estragon -
francuska. Kwasna smietana zamienia ja w potrawe rosyjska, a
cytryna i cynamon - w grecka. Sos sojowy zamienia jedzenie w danie
chinskie, a czosnek czyni je smacznym.
Alice May Brock

sobota, 31 sierpnia 2013

Tort My Little Pony





Dzisiaj króciutko, czas goni. A oto efekt wczorajszej pracy. Tort My Little Pony dla mojej córci Julii z okazji 6 urodzin. Napisu nie ma gdyż z Julcia swoje urodziny obchodzi ten Nela, najstarsza córcia i ten tort jest w polowie dla niej. Tzn bardziej srodek. Jak wyjdzie w przekroju pokaze jutro, bo to niespodzianka a nie wiem czy moje plany się sprawdza czy spala na panewce. :)


Tak wiec uciekam bo muszę robic przystawki na wieczór. 
Miłego weekendu Kochani!






Moje akcje na durszlaku. Nadal serdecznie zapraszam. 

Torcik bierze udzial w akcji





3 komentarze:

  1. Idzie misio, Idzie słonik,
    Idzie lalka, No i konik,
    Wszyscy razem z balonami,
    Z najlepszymi życzonkami,
    Bo to dzień radosny wielce,
    Macie już jeden roczek więcej.
    Wszystkiego Najlepszego z Okazji urodzin dla Julci i Nelci :*

    ps.
    Tort jest przepiękny

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry, jestem zainteresowana współpracą z Państwa blogiem, proszę o kontakt:) wspolpraca@armadeo.pl

    OdpowiedzUsuń